Time to sleep

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-03-29 » 22:13:20
Idag har jag insett att det kanske är dags för mig att äta och sova lite. Jag insåg detta när jag svimmade idag i korridorren och inte kunde ta mig upp själv utan alla fick hjälpa mig och liknande. Hade inte patricia sett att jag gick vingligt och tagit tag i mig hade jag slått i huvudet ganska så härligt i stengolvet i skolan.

Det var ganska kul att träna idag, kände bara att jag inte riktigt klarade av att göra riktigt så mycket som jag hade önskat. Får hoppas att jag fått lite energi tills på onsdag och kan köra fullt ut då!

Imorgon ska jag träffa Tim och plugga inför Idrottsprovet som jag har på onsdag och imorgon har jag kultur och idéhistoria prov =/
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!