Snart träning

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-03-25 » 16:45:11
Snart ska jag springa iväg och träna minimiorerna. Är inte riktigt säker på hur bra det kommer gå med tanke på att jag knappt har fått någon sömn inatt heller. Och jag är på fruktänsvärt dåligt humör... I miss being close to you!

Dagen hittils har varit äckligt dålig, har varit nära tårarna nästan hela dagen och hjärtat har slagit dubbla slag hela tiden. Däremot gjorde Anton i min klass dagen lite bättre, när tårarna var som närmast frågade han om jag ville ha en kram, och ja såklart jag ville ha det! Det är alltid härligt när någon som ser att man mår dåligt verkligen bryr sig :) Och det tycker jag hela ES08B är bra på, Puss på er allihopa! <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!