Finding meaning

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-03-28 » 19:51:57
Sitter och kollar på cougar town och funderar på om jag borde gå ner och duscha. Jag har ju inte duschat sedan i Torsdags, har inte sett en mening med det. För tillfället mår jag ganska bra för att jag har skrivit med honom, besetämt att vi ska träffas på tisdag och plugga inför pissprovet och för att jag har lyckats få i mig mat utan att någon sade "ät".

I'm still in love
Postat av: Katta
2010-03-28 / 20:46:19

jag känner inte dig, men vill i alla fall ge ett litet råd, från en tjej som fått hjärtat krossat många gånger... bryt kontakten! i alla fall för ett tag... det tär så mkt på psyket att träffas/höras för man kan inte gå vidare då. :/ lycka till du...!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!