9 Juni

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-06-09 » 22:54:45
Common day today, gjorde inget speciellt alls förutom kollade på Bäckängsbalen. Försökte få lite inspiration till nästa år då det är min tur! Självklart ville jag kolla på alla fina vänner som tar studenten på fredag! Jag kan verkligen inte bestämma mig hur jag ska se ut på balen, har så många ideér som inte alls går ihop...

Imorgon börjar åtta när jag egentligen kunde börja halv ett för att fika med klassen. Men är man en dansare då är man, då ställer man upp på mer än vad man vill! Men det är ju vårat sista sommarlov så får väl vara med och dansa då, det är ju ändå kul!

Nej nu hade jag tänkt gå och lägga mig ganska så snart, måste bara dansa i mina high heels så att jag har det under kontroll tills på fredag!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!