7 Juni

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-06-07 » 19:28:00
Jag blev precis klar med det sista skolarbetet som ska in innan sommaren! Förutom det fetaste som bara är en skiss dock, den fruktade projektplanen. Jag får ont i magen bara jag tänker på det, vad tusan ska jag göra!? Förövrigt är jag ganska så nöjd med betygen jag har fått hittils!

Idrott och hälsa A                                           VG
Matte B                                                          VG
Engelska                                                        Han har inte bestämt sig?
Psykologi B                                                    VG
Dansträning                                                   MVG
Estetisk verksamhet                                       MVG
Dans och gestaltning                                       VG
Spanska steg 4                                              MVG
Religion A                                                      VG

Nu är det bara kultur och idéhistoria som är kvar att få betyg i, och svenska såklart men jag har ju det efter sommaren också.

Helgen har varit en mysig helg. Fredag och Lördag spenderades i solen i antingen stan eller hemma hos pappa. I söndags till idag var jag hos min pojkvän och cpade av mig lite hos honom.




You make me dance like a fool
Forget how to breathe
Shine like gold, buzz like a bee
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!