3 Juni

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-06-03 » 22:20:29
Jag hade egentligen tänkt lägga mig tidigt idag, känns inte som om det kommer bli så. Jag har fastnat så skönt i soffan (fast det är kallt)

Appropå kallt, idag har jag frusit på Borås Arena under Arena Kampen, skumma domare säger jag bara! Jaja, teknis måste ju vinna någon gång de med ;) Anledningen till att jag frös var för att vi satt på skuggsidan, hrmpf kunde legat hemma och solat för i solen var det banne mig varmt!

Idag är jag sur på min Engelska lärare, får antagligen VG när jag har solklart MVG i allt förutom skrivandet. Hur förväntar han sig att jag ska utvecklas när jag inte får respons!? Sade det till honom, in his FAAACE! Ska göra en skrivuppgift på måndag iaf, jag SKA ha MVG! Funderar på om jag ska läsa häftet till uppgiften... Lika bra att ta Engelskan seriöst för en gång skull :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!