2 Juni

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2010-06-02 » 23:07:02
Idag har varit en underbart soft dag, eller förmiddagen rättare sagt. När jag slutat skolan drog jag med Sanne och Pytte och schtekte på hennes terass när vi blivit grillade tog vi en glass vid sandwalls plats, sedan tog jag en till glass med mamma och för ett tag sedan kom jag hem från mcDonalds där jag åt både mat och en till glass! Det känns som om detta vädret har stigit mig åt huvudet, brukar inte äta tre glassar per dag, tur att jag och pytte ska till gymmet på fredag. Jag måste ha någon med mig så att jag kommer igång någon jävla gång! Imorgon är det psykologi, spanska och arena kampen! Har redovisning på psykologin som jag måste göra nu, ge mig f*cking sommarlov!


Slänger in en dagens medans jag ändå håller på, ser helt körd ut i ansiktet!
Dessa kläder matchades med ett par svarta kilklackar och en del smycken :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!