14 Juni

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-06-14 » 22:33:27
I'm a working woman! Haha, idag har jag arbetat första dagen på volvo bussar i Viared. Fick fixa och dona med massa järnrör. Jag fixade och donade med mååånga järnrör, dom flesta tre gånger så stora som mig :P Så nu har jag  ont i mina fingrar och min rygg och är trött i hela kroppen. Ska bli gött att sova inatt. Imorgon är det jobb igen!

Efter jobbet idag så träffade jag Patricia och Sanne för en liten hejdå fika, Patricia åker ju till Turkiet på onsdag och sanne åker till Kroatien på fredag, men henne kommer jag träffa innan hon åker igen.

Imorgon är det kalas för mig och syster hemma hos pappa, kommer vara riktigt riktigt trött för jag måste stressa hem och hinna duscha och göra iordning mig lite innan kalaset.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!