12 Juni

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-06-12 » 22:31:25
Nu sitter jag här hemma helt ensam en lördags kväll. Det kanske är lika bra för igår var det studentskiva hemma för Patrik och sedan var det klassfest! Jag hade en underbar kväll men det har man ju alltid med underbara ES08B! Jag kommer sakna min härliga klass under sommarlovet, ni kära klasskamrater langa en komentar om ni är på en eller fler klassfester i sommar!

Kvällen avslutades iaf hemma hos tim ganska tidigt, ville gärna träffa min älskling en sväng också ;) Jag har varit hemma hos honom hela dagen men blev utkastad när han skulle iväg till gymet och sedan kolla fotboll. Det är som jag och Patricia säger, under Fotbolls-vm är det dags att glömma att du har en pojkvän för han har glömt dig haha! :)

Här kommer några kassa bilder från gårdagen!



Hade på mig klänningen jag fick av Linnea i arton års present :)



Pontus, Fanny och Anton i färd med något som Pontus verka tycka är roligt!


Här är en av ES08Bs vilda danser, och det är inte bara dansarna som deltar!

Vill tacka alla som gjorde min kväll igår legen-wait for it- dary!
Postat av: Erika
URL: http://propertyoferika.blogg.se/ 2010-06-12 / 23:54:52

jaaaa, det kommer bli så himla tomt utan mig <3 haha, nej men seriöst det kommer att kännas jätte konstigt! :(


Postat av: Anonym
2010-06-13 / 00:00:03

MER KLASSFEST I SOMMAAAAAR!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!