1 Juni

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-06-01 » 23:24:39
Gud det var sjukt länge sedan jag bloggade, knasigt. Det är ju knappast så att det har hänt lite i mitt liv för det har det ju knappast! Kulturveckan har varit och vädret sög och därför gjorde den det med, jag är FUCKING 18 ÅR, det är awesome, jag har tävlat sm men kom inte med till em suuurt. Tja och igår fyllde min älskling år, jag hoppas att han tyckte om sin present och överraskning :D

Nu har det fina vädret hittat till Borås, idag gick jag till och med barbent heeelt underbart! Imorgon blir det promenad till skolan med mamma och efter skolan blir det sola på Pyttes terass. Ett slags adjö till hennes scthek hus :)






Denna fina klänning fick jag av min lilla syster  i artonårs present, tänkte ha den på skolavslutningen, eller tja kvällen efteråt rättare sagt ;) Oh and BTW jag fick även en navelpiercing av Sanne, Pytte och Sara! :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!