Mhm

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-12-20 » 18:04:55
Soft dag idag, försov mig idag. Hade en lektion på morgonen idag klockan åtta till nio och sedan så hade jag håltimma till halv två :P Men som sagt missade första lektionen så åkte hemifrån och träffade Evelina för en fika, fick vänta ett bra tag på henne för hennes buss var mongo sen! Haha, men efter fikan så åkte jag till skolan och hade danslektion. Har märkt att det vi har hållt med nu, floor bar, (man ligger på golvet och gör balett övningar) har verkligen hjälpt! Hållningen har blivit bättre, det är lättare att hitta center och man har mer balans, as najs :D Meen nu ska jag softa och fundera ut vad jag ska köpa för julklappar (har inte ens börjat!) :O
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!