God jul

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-12-24 » 23:59:11
Snart så är julafton över, den har väl varit mysig. Alltså jag är ingen sån där julperson egentligen, jag hatar att köpa julklappar och har väl ingen direkt julkänsla, speciellt inte innan jul då är den i princip obefintlig. Men jag tycker att man ska spendera julen med de man tycker om och håller kära, så det gör jag varje år haha :D Iår så var vi hos pappa på julafton (imorgon ska vi till mamma) Vi började firandet hos farmor med middag, julmat är inte min favorit bara så ni vet, sedan så åkte vi hem igen. Öppnade julklappar, umgicks och spelade spel.

Jag blev nöjd med mina julklappar faktiskt, fick lite pengar, min nyårsklänning, smycken, ett presentkort och lite sådant :) Haha i ett av paketen låg även mitt beställda simkort och pappas gamla mobil, härligt! Så nu slipper jag känna mig naken utan en mobil :P Ska försöka ha råd med en ny efter holland, funderar på en Iphone, inte fyran det är onödigt haha :P

Men nu tror jag att jag ska gå och lägga mig, är trött! Som sagt imorgon, jul firande hos mamma, sedan party! :D
Postat av: Erika
URL: http://fogdrunksea.blogg.se/ 2010-12-25 / 05:03:28

Låter som du hade en finfin jul. <3 Blir glad av att läsa att du mår bättre - eller åtminstone så låter det så. Är hemma om en och en halv vecka. Det kommer bli grymt att ses igen. Har till och med mig hem en present åt dig!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!