31 Augusti

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-08-31 » 19:33:44
Gud ni anar inte hur trött jag är! Det är nästan lite sjukt att man kan vara så trött. Ändå har jag nästan inte haft någon lektion idag, lite knas. På dansen inventerade vi i kostymförrådet, sedan var svenskan inställd, (den skulle börjat vid elva) nästa lektion var samhäl som började HALV TRE! Så hade en riktigt lång rast. Så jag, Sanne och Rijalda gick ner och satte oss på Viskan och drack Islatte, det har varit sinnessjukt bra väder idag! :) Sen gick vi runt på stan och jag köpte en riktigt najs jacka som kommer bli perfekt till höst/vinter

Just nu ska jag lyssna på lite mysigt musik och ta lite bilder som kommer upp här efter min väntande dusch!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!