29 Augusti

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-08-29 » 17:10:44
Mhm det var en riktigt trevlig kväll/natt igår :) Som sagt så började med en liten förfest hemma hos Cajsa med trevliga tjejer, sedan åkte vi ner till stan och där blev det puls som gällde, helt underbart! :) Jag dansade och hade fruktansvärt roligt! Åh jag älskar att gå ut och dansa, jag behöver knappt dricka när jag är ute, när jag dricker är det mest för att jag är så varm att jag håller på och dö! Men men, puls stängde som vanligt alldeles för tidigt så då blev det käk på subway och eftersom hampus gjorde så att jag missade bussen så betalade han taxi hem och utanför våra hus stod vi och snackade i nästan två timmar :)

Men nu så lyssnar jag på min mysa lista på spotify och fixar och donar med mitt rum, mamma bar ner en stor hylla imorse i mitt rum så flyttar runt lite saker så att det ska bli så mysigt som möjligt. Kan knappt vänta tills vi ska börja måla om här nere, kommer bli en riktigt hög mysfaktor i källaren då :)

Så här ser två av hyllorna i den nya bokhyllan ut, ska fixa bokstäverna med lite klet så att dom sitter mer stabilt senare.

Ja, jag vet att Uet är helt snett, men som sagt ska fixa ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!