29 Augusti

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-08-29 » 23:09:58
Kom precis hem efter en liten utflykt, åkte och fikade med Armin och Karin på Viskan. Tyvärr stängde det vid åtta tiden så vi fick vackert gå därifrån. Så jag och Karin åkte till hennes systers nya lägenhet och hjälpte till att göra iordning den, jag fick äran att hjälpa till med skorna och smyckena. Alltså damn den bruden har snygga skor! I hallen står en stor hylla som täcker i stort sett hela väggen och den är FYLLD med hannas skor, galet. När skorna var klara så fixade vi med smyckena, appropå det så köpte jag en ny ring och nya örhängen när jag och sanne var i knalleland i fredags!

I Just love em! Ringen är en dubbelring eller vad man ska säga och kostade 129kr på Glitter och örhängena är vingar med små stenar på och de gick på 119kr på Gina. Gud jag älskar när lönen har trillat in på kontot! :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!