24 Augusti

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-08-24 » 19:06:16
Idag är jag nästan frisk! Känns great, komme förmodligen bli sjukare imorgon eftersom vi ska till Väla tillsammans med tvåorna och tvingas vara utomhus hela dagen... Suck. Och eftersom det inte ligger så långt ifrån borås så kommer det antagligen spöregna, känns inte helt okej alls! Och jag som vill träna, jag MÅSTE träna på torsdag då är det ju för tusan try out till MFC vill ju gärna visa vad jag kan ännu en gång ;)

Vaknade för övrigt sju idag när jag egentligen skulle vaknat sex så hann inte riktigt sätta ihop en trevlig outfit, tog en bild på den ändå, någon kanske är intresserad?

Nu tänkte jag slänga in en bild på något som jag nästan alltid har på mig, mina underbara ringar!









Alla ringarna är från Gotland, den svarta längst till vänster är gjord av hematit och ska vara bra för fokusering, stabilisering och inre lugn etc. Köpte den i en affär som hette solkristallen :) De två stora är från en liten butik på väg upp till torget, silver ringen är den klassiska gotlands ringen :) Jag älskar ringar och har några fler än dessa men de här är mina favvisar :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!