22 Augusti

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-08-22 » 22:37:27
Har varit lite torrt med bloggning det senaste jag vet. Men jag har inte haft lust att sitta vid datorn dom sista sommarlovsdagarna någonsin i mitt liv... Usch det känns sorgligt att säga så, att mitt sista sommarlov är över. Så alltså börjar sista året imorgon, helt crazy. Kommer ta studenten nästa år! Och gå på balen och massa skoj händer nästa år, jag är så himla vuxen haha!

Men trots att jag inte är så pepp på alla lektionerna känns det ändå gött att börja skolan, får träffa alla vännerna oftare, dansa nästan varje dag och tja vårat schema är hur soft som helst! Helt underbart! I like :D

Jag är lite ledsen på mig själv, har haft supersnygga kläder på mig hela veckan men inte tänkt på att ta kort på det. Då missade ni iaf något! Aja mina favoriter i garderoben är ju solklart mina nya jeans från jc och min kilklack från nelly, skulle kunna ha på mig dem vaaaarje dag!

Men nu måste jag gå och lägga mig, skolan börjar ju som sagt imorgon!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!