16 Augusti

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-08-16 » 15:23:27
För er som ville veta hade jag och min pojkvän en underbar dag-kväll-natt 14-15, eller jag hade det kan ju inte uttala mig om vad han tyckte ;) Men jag hade det mycket mysigt på vår 18 månaders dag. När jag till slut åkte därifrån så träffade jag Karin, Stephanie, Robert, Armin, Sanna, Sofia H, Sofia N, Niklas och Emil på viskan och satt med dem i några timmar. Jag åkte hem tjugo i tio efter en underbar dag. När jag skulle gå och lägga mig tror jag att jag fick ett feberanfall eller något för jag mådde jätte dåligt hela natten och somnade imorses klockan halv sju... Underbart.. För att inte somna igen så har jag städat mitt rum och första plan på huset. Snart ska jag iväg och sola och träna

Förresten är min tv cp... Tror det är några gubbar på taket som håller på och leker med antennen eller något :P
Postat av: ajsa
URL: http://ajsa.bubbleroom.se 2010-08-16 / 15:31:35

så trevligt och grattis :D

hoppas du mår bättre nu iaf :D kram på dig


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!