13 augusti

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-08-13 » 16:04:42
Har hunnit rensat mitt rum lite idag, vaknade när manmma ringde mig vid halv två så som vanligt har jag sovit bort halva dagen. Men inte sörjer jag för det för den träningsvärken jag har idag är inte nådig! Men eftersom det är från cheer så är det helt underbart, alltså gud när jag tränade i onsdags var jag i himlen och uppvisningen i stan igår var underbar! Har verkligen saknat cheerleading, har känt mig så otaggad på att börja träna för olika anledningar men när jag väl är på träningar eller uppvisningar försvinner allt tvivel. Det spelar ingen roll vad som händer jag kommer alltid älska cheerleading! <3

Förutom en två timmar lång uppvisning/träning i stadsparken bjöd jag min syster på sushi och bio. Första gången jag käkade sushi, och det var inte speciellt gott, men helt okej. Bion vi såg var trollkarlens lärling, jag hade nog för höga förhoppningar om den filmen för när jag såg den blev jag lite besviken, men annars var den bra...

Idag väntar en fika med mina söta småbarn, Karin och Stephanie :) Förhoppnings vis blir kvällen också lyckad, fast det är fredag den trettonde :P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!