9/10 April

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-04-10 » 00:12:56
Hej och hå här var det lite dåligt bloggat!

Som sagt i Tisdags var jag på handledarkurs och det var hyffsat intressant, idag blev jag glad för efter ett par dagar av telefon sittande av mamma fick jag äntligen reda på att jag har ett körkortstillstånd så slipper skaffa nytt!

Anledningen till det dåliga bloggandet är väl för att jag suttit hos min älskling och myst hela veckan, fast inte hela dagen idag :) Idag åkte jag från honom klockan tolv för att pappa skulle hämta sakerna jag ska hos honom, sedan fikade jag med patricia och Sanne och vi fixade en intervju med en pastor till religionen!

Just nu sitter jag och smsar med snygga tim och slökollar lite på tv, men mest av allt vill jag ha skor just nu. Verkligen! Eller så vill jag använda mina sommar skor, idag var våren och tittade fram så snart kanske jag kan ta ut mina godingar :)


Dessa är ett par godingar från Nellys utförsäljning som jag gärna inviger!
Postat av: Sanne
URL: http://shutupandletmego.bubbleroom.se 2010-04-13 / 00:29:09

FIXA MER BILDER FÖRFAN;D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!