4 April

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-04-04 » 00:49:40
Idag var jag riktigt fin :) Fick höra att jag liknade sångaren i Paramore, att mina byxor var det snyggaste tjejor kunde ha på sig och jag fick höra att jag såg smart ut, känns härligt ^^

Hemma hos karin bjöds det på god mat, flygande Jakob närmare bestämt och jag, Josefin, Karin, Elvira, Julia, Emelie och Robert vräkte i oss maten och sedan började de andra att förtära alkohol medans jag satt och drack lite vatten och cola. Efter ett par timmar hemma hos Karin åkte vi vidare in mot stan för fest hos någon bekant till Elvira, det var väl trevlig men inte min typ av folk. När jag kom hem hade jag hoppats att Tim kom och knackade på, men icke sade nicke han har inte ens på sin mobil och jag kände mig lite stalker aktig så jag bad hans polare att be Tim höra av sig till mig. Men det gjorde han såklart inte, så nu sitter jag ensam hemma i myskläder och kollar på de tio budorden medans jag hivar i mig godis!

Får se om jag får spendera hela dagen i sängen imorgon med min älskling imorgon ändå, om han inte blev så jävla full idag att han är bakfull som ett as :P

Dagens outfit bestod av en klänning från Gina, mammas gamla kavaj och lackleggins från Gina :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!