19 April

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-04-19 » 22:14:30
Idag har inte varit min dag. Vet inte riktigt vad som varit fel, men det var inte min idag. Man har sådana där dåliga dagar ibland. Tja men var iaf i skolan idag och koreograferade lite med Magda till IMU projekt. Har insett att det är fucking en månad kvar idag. I feel so screeeewed! Men vi fick klart en till vers iaf, nu är det slutkläm och ett gitarrsolo kvar att koreografera till, och så måste jag lära mig alla andra sex danser "suck". Känner att maj månad kan bli pretty tuff, har ju nämligen Sm också...

Funderar på att gå och lägga mig och läsa engelska häftet till nationella så att jag somnar inatt. Imorgon ska jag gå till skolan med Erika, idag gick jag med mamma. Jag är så himla duktig ^^
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!