17 April

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-04-18 » 00:47:44
Yooo! Igår kväll var det en mysig kväll vid byttorpssjön med mysigt sällskap och en eld som flitigt hölls vid liv haha! :D När kvällen led mot sitt slut eller rättare sagt, när jag blev så pissenödig att jag inte kunde stå rakt gick jag och Tim hem till honom och hade det mysigt, jag tror att vi somnade runt halv ett-ett och så vaknade jag i hans famn runt tio tiden, efter en stund blev det frukost och sedan somnade vi igen, jag tror jag är mästaren på att sova, speciellt under dagarna och i Tims underbara famn :)

När jag kom hem blev det mat och sedan åkte jag och övninskörde! Det var faktiskt riktigt kul att köra bil, trodde inte det skulle vara så kul som det var :) Jag körde på ett industri område i Kyllared/Svensgärde någonstans där, körde till och med lite på väg, av misstag men när jag kört dit fortsatte jag köra. Det blir nog att övningsköra imorgon också faktiskt!

Just nu sitter jag och myser i min systers rum för jag gav som sagt henne tillstånd att ha mitt rum *suck*. Så just nu ligger jag i den säng som jag och Tim har råkat göra sönder lite grann (A) och jag förstår inte hur vi kunde få plats här i båda två, men nu har jag min sköna feting säng, dock sover Tim sällan med mig där :( Har precis borstat tänderna men funderar lite på att äta ur min godispåse ändå... hmm godis är ju gott :)

Sitter och myser i min MFC tröja nu :)

Myser i min MFC tröja och ett par röda mjukis som har varit med ett par år, mina standard ligga och mysa brallor :)
Postat av: Sanne
URL: http://shutupandletmego.bubbleroom.se 2010-04-25 / 02:07:01

Vi kan hardcore sova när vi e på gotland!:P det är bra att jag inte är ensam om det iaF=D, ( Bra på att sova )


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!