18 April

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-04-18 » 22:55:06
Idag har varit en skön men skum dag. När jag trodde att jag inte hade något att göra visade det sig att jag hade allt för mycket att göra! Klockan ett på dagen kom jag på att jag skulle ha träning klockan fem så då blev det en snabb fix och sedan satte jag mig i bilen med Tommy och övningskörde. Idag testade jag backa lite och köra i villa område. Känner mig faktiskt ganska duktig :) Träningen gick galet bra så självklart hade inte jag en tanke på att kvart i sju skulle jag vara vid regionsteatern för att se en föreställning, det kom jag på när förseställningen redan börjat. Känns surt att missa Viripii, hade verkligen sett fram emot att se henne!

Imorgon bjuder på en dag i skolan och träning som vanligt, efter det borde jag kanske skriva på min JÄVLA psykologianalys! Känns så hårt sista månaderna innan sommarlovet. Men just nu ser jag fram emot KULTURVECKA! Ska bli så galet jävla najs, denna vecka ska jag vara mer aktiv än förra året :)

Nu borde jag gå och lägga mig men känner mig inte riktigt trött, kan bero på att jag kört i mig resten av gårdagens godis och har nu sugarrush :P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!