16 April

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-04-16 » 15:41:15
Idag fyller härliga pappa år, har inte hunnit köpa någon present och när jag skulle springa och köpa en snabbis present, triss och choklad, insåg jag att mitt bankkort inte var i väskan så just nu hoppas jag att den ligger kvar i skåpet i skolan :) Men som tur var kom föreningstrissen med posten så sprang ut och gav den till honom istället när han lämnade över grejorna.

Förövrig har det varit en chill dag, gjorde klart matte undersökningen på morgonen, sedan så åkte vi till korskyrkan md religionen och fick ställa lite frågor till prästen och ungdomsledaren där. Sedan var det redovisning av matte redovisningarna och nu sitter jag hemma och bara chillar. NU ÄR DET HELG :D

Ikväll ska jag antagligen till Byttorps sjön med några brudar och mysa, det beror på hur vädret blir och hur bra mamma tycker det är med min förkylning (som förövrigt är borta snart!) Men självklart blir det vinterjackan på när man ska vara ute på kvällarna, idag var det ju inte ens varmt på dagen! Hoppas att värmen kommer tillbaka, fast lite varmare haha :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!