15 April

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-04-15 » 21:35:44
Idag har det varit mysigt väder, lite kalla vindar men ändå mysigt. Det har det faktiskt varit hela veckan så har tillbringat dagarna utanför kapprummet som de flesta bäckängniter har gjort. Hoppas att det blir några grader varmare och utan vind om två veckor för då drar ju KULTURVECKAN igång! Är så taggad att det är helt sjukt :)

Ser på Criminal minds nu men just nu är det reklam så tänkte ta mig lite tid till blogging, sitter även och funderar på om jag ska vara fem minuter sen till skolan eller 40 minuter tidig, kan inte riktigt bestämma mig haha! Det beror väl på hur jag känner mig imorgon, är förövrigt ganska glad för att min äckliga förkylning är påväg bort!

Här kommer en bild från en outfit som jag hade i veckan :D

Dåligt kvalité jag vet  Men det är en tunika från Hm, en gammal jeans jacka, gråa leggins med hål från Nelly och massa smycken :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!