Prom

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-05-29 » 23:37:37
Idag var det dags för Bäckängsbal, förutom ett par vänner som gick så gick även min lillasyster, och också min superduperunderbarabästavän Karin :) Alla var så himla vackra och jag har så oerhört svårt att tro att det är hela TVÅ år sedan jag gick min bal, det är ju helskumt! Lägger upp några få bilder idag så slänger jag upp resten imorgon när jag kommer hem från växjö och orkar fixa med dom!
 
Today was Bäckängs prom. Some friends of mine went today, and ofcourse my babysister Linnea went and also my bestest most awesome friend Karin :) Everybody looked so gorgeous and I can´t believe it´s been two years since I went to prom, it´s insane! I´ll post a few pictures today but the rest tomorrow when I get back to Växjö and have more time :)
 
 
Me and my wonderful friend Karin, can you believe she´s two years younger than me? And not wearing monster heels I might add, tall and beautiful!
 
 
And this is my gorgeous sister, also two years younger than me with her sweet promdate. I actually did her makeup today, I´ll show it up close tomorrow.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!