Birthday outfit

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2013-05-15 » 17:16:05
I fredags firade jag min födelsedag och hade förfest hemma hos mig sedan dansades det på Stallarna och sedan var det efterfest med spansk musik till fem på morgonen. Hade en rent ut sagt UNDERBAR födelsedag och måste tacka alla som var med! Jag vet att jag inte skriver mycket här, men det känns som att jag inte har något intressant att skriva om! Men här får ni i alla fall outfiten som jag hade på mig på min födelsedag, kanske lägger upp lite bilder från kvällen också, och när jag får bilderna från Megan lägger jag upp bilderna från vår helg i Borås!
 
Last friday I celebrated my birthday, I had a preparty at my place, then we went dancing at stallarnas and then it was an afterparty with spanish music until 5 in the morning. I had an AMAZING birthday and I have to thank everybody who was there! I know I don´t write that much here, but I feel like don´t have much to say. But here´s an outfit from friday, and I might post some pictures from that night aswell, and when Megan sends me the pictures from our weekend in Borås I might post them to :)
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!