Fanny Lyckman for Estradeur

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-03-21 » 16:30:54
Hur snygga grejer hade inte Fanny Lyckman designat för estradeur då? Blir helt till mig av i stort sett varje plagg! Jag satte ihop ett litet snabbt collage med mina fyra favorit grejor som skulle kunna bli mina. Fanns sjukt mycket annat snyggt också men som inte gick ihop med min budget, så jävla sadface! Men skorna är nog min absoluta favorit, VILL HA!
 
Fanny Lyckman made some pretty awesome things for Estraduer. I´m going crazy over almost every item! I put togheter a little quick collage with some of my favoruties that someday might be mine. There were some other amazing stuff but they didn´t go well with my budget, so f*cking sadface! But the shoes must be my favorite. I WANT THEM!
 
You can find all of the clothes here 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!