Cheer and studies

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dans, träning och ohälsa  |  Daterat - 2013-03-24 » 12:26:00
Är hemma i Borås nu, sitter för tillfället i Tims soffa och pluggar medans han är på jobbet. Hoppas få gjort en del idag så jag kan ta det någorlunda lugnt i veckan. Blev ju absolut inget plugg alls igår eftersom jag var på cheerleading DM igår. Kan säga med all säkerhet att det var riktigt tufft att bara sitta på läktaren, saknar det som tusan! Ville bara springa ner och ställa mig på mattan och rocka loss tillsammans med något lag, spelade inte alls roll vilket bara jag fick vara med! 
 
I´m home in Borås, right now I´m sitting in Tims couch and studing while he´s at work. Hoping to get quite a bit done today so I can kind off relax this week. Didn´t study at all yesterday since I was at cheerleading regionals. I can say that it was so hard to just sit on the bleachers, I miss cheering like crazy! I just wanted to run down and get on the mat and rock out with a team, didn´t matter wish one, as long as I could be there!
 
A picture from last years nationals.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!