Long time no see

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Kvällsbus  |  Daterat - 2013-06-27 » 18:16:44
Var ett tag sedan jag skrev nu, men bara jobbar på vardagarna så har inte jättemycket att skiva om :) Men tänkte att jag ska lägga upp lite bilder från förra helgen, midsommar helgen. Kan säga att midsommarafton inte riktigt blev som jag hade förväntat mig, hade någorlunda kul men blev inte den kvällen jag ville att det skulle bli! Vi försökte gottgöra det genom att gå ut på lördagen men det blev väl inte heller som tänkt eftersom att ingen av Borås klubbar hade öppet dansgolven ;)
 
I haven´t written in a while now, but I´m just working every day so I don´t really have anything to write about :) But I was thinking I could post some picture from midsummer. It didn´t really turn out to be the night that I wanted it to, to make it up we went out on saturday aswell, but that didn´t work out all that well neither since no club had the dancefloor open ;)
 
 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!