Graduation part 4

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-06-13 » 14:25:26
Här kommer sista inlägget från studenten. Detta är från kvällen på Grand, dit jag drog trots att festen mestadels var för studenter :) Tänk vilken bra syster och vän jag är som dansar loss och bjuder nyblivna studenter på shottar! Hade faktiskt riktigt roligt och jag tror att jag dansade mer än på min egen student faktiskt (jag TROR det, jag minns inte jättemycket från min kväll på Grand)
 
Here´s the last post from graduation. This is from the party at Grand, where I went eventhough the party was mostly for the people hwo graduated :) What a friend and sister I am, dancing the night away and buying the recently graduates shots ;) I had a really great time and I think I danced more than on my own night at grand (I THINK I don´t really remember much from that night when I graduated)
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!