Nelly

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2013-07-15 » 17:30:07
Tjenixen var ett tag sedan! Men jag håller på och jobbar för fullt så har inte riktigt något att skriva här. Fick gräva långt för att komma fram vad jag skulle skriva om idag ;) Men jag tänkte berätta om vad jag beställt från nelly, och vad som förhoppningsvis kommer till mig snart! 
 
Hey there, long time no see. I just don´t have any interesting to write about. Needed to think hard to figure this post out, it´s about the stuff that I recently ordered from nelly and is hopefully on my way pretty soon :)
 
 
Beställde två par shorts (egentligen tre men det tredje paret verkar slutsålt) alla vita. Får se vilket par jag behåller, beror på vilken som passar bäst. Men jag måste säga att Fanny Lyckman shortsen inte är dåligt snygga! Skorna är ju helt underbara, hoppas att dom sitter perfa! 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!