Dreamcatcher around my neck

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - DIY  |  Daterat - 2013-07-10 » 13:45:13
I lördags vaknade jag helt sjukt tidigt, klockan sju för att vara exakt och jag kunde inte alls somna om och när jag började få tråkigt och det kliade i mina fingrar på grund av röksuget (ja, jag har varit rökfri i över en vecka go me!) då tänkte jag att jag tar fram lite pyssel. Så det gjorde jag, gjorde mig en ny drömfångare, gav ju bort den första jag gjorde. Jag blev riktigt nöjd med denna! 
 
A couple of days ago I woke up to early so when I got bored and my fingers started to isch do to no smoking (I haven´t smoked for over a week no) I decided to do some jewlery. I ended up doing a dreamcatcher and I have to say I´m really happy with it.
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!