Home sweet home

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-01-02 » 15:05:50
Kom hem från Köpenhamn igår, men kände inte rikigt för att blogga då. Var inte alls människa igår om man säger så ;) Men jag hade en helt UNDERBAR resa tillsammans med fina vänner, gjorde lite sightseeing, åt middag, hängde på hostelet, dansade till fem på morgonen på nyårsafton och hade det allmänt bra! Jag lägger upp lite mer detaljer senare. Nu måste jag ta tag i mitt liv igen och plugga sönder! :/
 
Got home from Copenhagen yesterday, but didn't really feel like blogging. Wasn´t feeling godd yesterday if you say it like that ;) But I had an AMAZING trip with great friends, did some sightseeing, had dinner, hung out at the hostel, danced til five in the morning on new years and just had a nice time! I´ll post some more details later. Now I have to take control of my life again and study my ass off! :/
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!