Doing a paper

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-02-19 » 13:55:13
Var ett tag sedan det blev en uppis här jag vet, men har inte riktigt haft lust att skriva ;) I helgen var ju som sagt Karin och Tommy nere i Växjö, det blev en riktigt lyckad helg måste jag säga! Kan skriva lite mer om den när jag är klar med mitt paper som jag kommer skriva på nu denna veckan när jag är i Borås. Skriver om invandrares levnadsvillkor i Sverige och diskrimineringen som kan finnas på socialkontoren. Faktiskt ganska intressant men har inte kommit på en riktig frågeställning... suck! Men men nu ska jag fortsätta skriva så jag med gott samvete kan åka till Coeds träning och kika lite på sporten jag saknar så hjärtat går i bitar.
 
It´s been a while since i updated here I know, but haven´t felt like writing ;) This weekend was Karin and Tommy in Vöxjö as you know, it was a real nice weekend I have to say! Can write a little more about it when I´m done with my paper. I´m writing about immigrants living conditions in Sweden and the discrimination that can happen in the socialoffices. Quite interesting but haven´t found a question for the assigment yet... But now I´m gonna keep writing so that I can watch the coed practice with good concions ;)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!