Long gone

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2013-04-13 » 23:14:36
Jag vet att jag har varit borta från bloggen, men har haft en del personliga problem. Så istället för att låsa in mig i lägenheten och låta mina känslor ta överhanden har jag fyllt livet med de saker jag tycker om. Så har med andra ord dansat, hängt med vänner och bara gjort saker som får mig att må bra. I alla fall, igår var jag ute och dansade på Grace, hade en grym kväll på R´n´B dansgolvet, såg ut såhär när jag dansade.
 
I know I´ve been EWOL from the blog for a while, but I´ve had some personal issues. So instead of locking myself up in the apartment and let my emotions take the best of me I´ve filled my life with the things i love. So I´ve been dancing, hanging with my friends and done stuff that make me feel good. Well, last night I went dancing on grace, had a great night on the R´n´B dancefloor, and I looked like this while dancing.
 
Jacket - H&M, Studded bandeu - BikBok, Jeans - Vila
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!