There's no place like home

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-09-01 » 23:04:05
Så nu var det gjort, det är klart, it's all done! Säng, soffa, bord och hyllor allt är i hopskruvat och på plats. Och kära vänner det är så fint! Trodde nästan att det skulle kännas som att bo i en skolåda men blev mycket mer plats än vad jag någonsin trodde, me gusta! Här kommer lite bilder från flytten och den "färdiga" produkten! :)
 
Bilen och grejerna som skulle få plats i bilen, det gäller att ha mycket grejer!
Mycket som ska skruvas, fixas och donas med!


Men till slut så blev det såhär;
Vardagsrums delen (tv saknas)
En liten del mellan halldel och köksdel
Mitt kök/kokvrå

Sovrumsdelen

Kan ju säga att jag är grymt förvånad över hur bra allt fick plats, inte alls så trångt som jag befarade, det är mysigt, ljust och väldigt mycket jag! Men det kommer nog ta mig ett tag att bo in mig och hitta en bestämd plats för alla små prylar och prydnadssaker, så det kommer nog ändras lite då och då! Tänkte att jag lägger upp ett inlägg imorgon med lite detaljbilder så får ni se lite bättre hur det blev. Men kan konstatera att jag trivs! :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!