Red and Black

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-10-18 » 19:46:52
Har precis ätit lite rotfruktssoppa så är alldeles sådär varm och mysig i magen som man blir av soppa. Just rotfruktssoppa tycker jag är perfekt höstmat, det värmer och det är säsongens grönsaker :) Tänkte slänga upp en liten outfit bild, som jag fixade till så att den röda färgen jag EGENTLIGEN vill ha på håret syns ;) Kan ju säga att jag är LAGOM förbannad på min router nu, den vägrar funka som den ska! Har fått starta om den huuuur många gånger som helst idag, fattar inte vad som är fel!
 
Jacka - Vila, Tröja - Gina Tricot, Skor - Din sko
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!