Skadeståndsrätt och arbetsrätt

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-01-31 » 10:47:35
Kom precis till växjö, sitter i brorsans lägenhet i "mitt" rum och väntar på att det är dags att börja skolan. Börjar inte förrän kvart över ett och då är det dags för arbetsrätt och skadeståndsrätt, inte det roligaste ämnet kanske. Tänkte se om jag kan packa ihop lite grejer innan jag drar mig mot skolan så det inte blir lika mycket att packa ihop den 11e när mamma kommer för att hämta mina grejor för att flytta till lägenheten i Borås

Såhär ser jag ut idag, när jag knäppt en outfit bild slänger jag upp den också! Hade!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!