@ school

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-03-25 » 11:01:02
Sitter i skolan nu, har precis börjat på min Essä till projektarbetet, kanske är lite sent påtänkt med det är alltid så jag gör. Är alltid gaaaalet sent ute. Jaja, anledningen till att jag sitter här i bibblan och lodar när jag egentligen börjar tolv är för att jag har varit och solduschat haha xD Jag hoppas att resultatet blir bra, det ser ut så just nu iaf. Karin blev iaf gaaalet brun xD Tog inte lika mörk färg som henne eftersom att jag är så ljus i vanliga fall haha :P Men men ska väl ta och göra CAE läxa nu innan jag ska käka och sedan ha lite samhäll.

IMORGON KÖR VI SENIORS BLACK! TAAAAGGA!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!