Projektarbets dag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-02-22 » 15:20:32
Idag är jag ledig från skolan, eller tja ledig och ledig. Ska arbeta med projektarbetet egentligen. Men det finns inte så jättemycket jag kan göra med det själv. Tänkte koreografera lite så att det nästan är klart men det är så jävla svårt att koreografera när man inte ser det riktigt framför sig. Tänkte även leta lite musik som jag ska ha i programet, hoppas att det kommer bli najs. Men börjar bli lite orolig haha xD Annars idag ska jag bara ta det lugnt och så ska jag jobba senare, men nu ska jag laga mat, eller köttbullar och makaroner så jävla gott haha xD
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!