Utan substans

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dans, träning och ohälsa  |  Daterat - 2011-04-05 » 23:28:22
Så heter ju då den föreställningen som jag medverkar i under kulturfestivalen, vet inte om ni undgått det, det är liksom bara det som bloggen handlar om nuförtiden haha xD Men men så är det, det är ju det enda jag gör ^^ Vi hade som sagt genrep inför publik idag, det gick faktiskt relatvit bra, dock så var det ju inte speciellt mycket publik, men skit samma det gick bra ändå! Bara lite småfel sådär. Känns bra att enligt rykten så är vårat slutnummer ett av de bästa numrerna på kultrurfestivalen, våran föreställningen ligger tydligen också högt upp och nosar :) Längtar till premiär, den är ju då på torsdag klockan tolv, sedan är det en föreställning på kvällen klockan sex. Nästa föreställning är på tisdagen klockan tio och på kvällen klockan åtta på kvällen :) Missa inte! :)

Nej nu ska jag läsa mig en bok så att jag somnar, har engelska imorgon på morgonen, sedan möte(?) och sedan rep, och på kvällen är det work work som gäller... Käämpa!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!