Skärtorsdag

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-04-21 » 20:47:35
Idag är det skärtorsdag och det betyder väl fest för många, men känner att jag inte riktigt orkar med det. Drack precis en öl här hemma i min ensamhet och det var goooott! Har varit ölsugen ett bra tag faktiskt haha :) Men men idag har jag varit ett tag hemma hos sanne och skrivit lite klassrapport till halib krönikan. Åkte sedan och jobba och tjaa, nu sitter jag här! Alltså har egentligen ingen motivation att jobba men jag kämpar på, allt för att tjäna pengar liksom! Ni får kanske se en dagens outfit lite senare också! :) Men nu ska jag titta lite på tv dårå :)


Och grattis till Linnea, min lillasyster som fyllde 17 år igår då :)



Postat av: Linnea
2011-04-22 / 17:34:26

Taack :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!