Jaa

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Kvällsbus  |  Daterat - 2010-11-04 » 00:50:57
Var som sagt hos Benjamin innan, det var mysigt. Beats sittin' home :) det bästa under kvällen var när jag kläcker ur mig att jag är hungrig, sade att jag gärna tar en macka men icke sade nicke! Benji och sanne skivade potatis och slängde in i ugnen, jag stekte potatis och jag och sanne gjorde bernaise sås, asgött haha :D Men nu ska jag kolla på tv och sova lite. För imorgon blir det simning igen, ska få bort den där "gravidmagen" som jag tydligen har, och eftersom jag inte kan äta tillräckligt nyttigt får jag träna sönder istället :P
Postat av: Sanne
URL: http://shutupandletmego.bubbleroom.se 2010-11-04 / 01:20:24

Du menar att du stekte Köttbullar :P för potatisen gick ju in i ugnen ? hahaha


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!