8 Juni

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-06-08 » 22:24:34
Idag har varit en härlig dag förutom att jag vaknade då min lektion började. men som tur var kom jag i tid för annars hade jag inte fått reda på att jag har F*CKING MVG i kultur och idéhistoria! TJOHOO!!!

Efter skolan åkte jag, Patricia och Igor till nelly utförsäljningen, blev blixtförälskad i en klänning där. Men såklart så hade jag inga pengar... Ingen som har lust att ge mig 200kr till en underbar klänning? Gärna 80 kr till för underbara matchande skor! Jag kommer nog leva där när jag har fått pengar i sommar :) Men tyvärr blev det ingen klänning, så jag och Pytte fick vackert åka därifrån. I stan mötte vi på kära karin som jag har umgåtts med idag, härligt härligt!

 

Jag och Karin förra sommaren på Borås Djurpark, är vi inte söta? :)

Postat av: linnea
URL: http://toutsdlinnea.blogg.se/ 2010-06-09 / 20:23:26

söt blogg :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!