Plugga med vän

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-03-27 » 18:16:14
Har suttit med Karin idag och pluggat lite. Hon skrev på sin essä till projektarbetet och jag satt och läste igenom min hemtenta  för att leta efter brister ;) Känns så gött att vara klar med den, blev klar med sista frågan igår faktiskt, så just nu är det bara finputs kvar :) Hoppas bara att det går vägen och jag blir godkänd. Annars har inte dagen bjudit på jättemycket mer än en härlig bakfylla som ett resultat av Tims försök att supa mig under bordet. Mission completed. Blev kalasfull igår, känns stabilt på en tisdag ;) Men lyckligtvis blev bakfyllan botad genom lite burgerking och sedan en chailatte hos mamma :)
 
Today I´ve been studying a little with Karin. I´m done with my home exam now, I only have a little touching up to do :) Hopefully I´ll pass! Otherwise I haven´t done much today. Woke up with a hangover due to Tims attempt to get me drunk, Mission completed. Got completly wasted last night, feels stabil on a tuesday ;) But luckily the hangover got cured with burger king and then a chailatte at moms house :)
 
Me and Karin at Cheerleading nationals last year :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!