Oh boy, Buffalos!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-07-23 » 10:22:42
Har köpt mig ett par nya älsklingsskor och ett par rumpsnygga shorts. Det är dom som jag skrev om som jag beställde från Nelly för ett tag sedan. I just love them to death. Skorna är sjukt snygga och ger lite extra höjd utan brutna fötter och shortsen är precis sådär korta som jag vill ha mina shorts. Alldeles precis så man inte visar arslet. Och snyggt slitna är dom också! Så detta var min outfit igår när jag skulle luncha på stan med syrran. Idag ska jag till almenäs och sola eftersom jag ÄNTLIGEN har en dag ledig. 
 
Glasses - ur&Penn, Tshirt - Sheinside, Shorts - Fanny Lyckman for Estradeur, Belt - Gina, Shoes - Nelly
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!