I don´t care I love it

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-07-25 » 19:28:00
Idag skulle Icona pop gästat stora torget. Såg fram emot det alldeles sjukt mycket! Lyckades byta bort min kvällstid så att jag kunde se dessa grymma tjejer, men dom har tyvärr ställt in på grund av "sjukdom". Jag tror faktiskt att det är så att dom inte vill ta ut sig för att spela en konsert för lilla Borås, dom är för stora och har troligtvis råd att betala den böter dom får för att dom ställer in. Istället kommer Louise Hoffsten, inte jättelika sugen på att se henne alltså.. Men trots inställt Icona ska jag ner till stan och träffa Evve och hennes kompisar från USA för att dricka lite och ha det trevligt, och sedan förmodligen också gå ut :)
 
Icona Pop was supposed to come to town today but they cancelled due to disease... Yeah right they are to big to do a consert for little Borås, they can afford to pay the fine for braking the cotract. But dispite a cancelled consert I´m going down town to meet Evelina and her American friends to drink and have a nice time, and probably go out :)
 
 
 
Postat av: Anonym
2013-07-26 / 16:46:31

Den ena tjejen hade tappat rösten, så lite svårt att uppträda. De hade ställt in flera konserter.

Svar: Jo jag såg det sedan, men det var lätt att dra snabba slutsatser :)
Johanna


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!