Dance 'til your dead

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Dans, träning och ohälsa  |  Daterat - 2013-01-30 » 17:54:17
 
Saknar att dansa något så fruktansvärt jättejätte mycket. Har varit på EN dansklass, ja EN, sedan i December. Håller bokstavligen talat på att gå sönder, jag får jätteont i kroppen när jag inte dansar eller tränar och jag får jättesvårt att sova. Nu kanske ni undrar, men varför gymmar du inte då? Nr.1 det är TRÅKIGT, nr2 det kostar pengar och Nr3 DET ÄR TRÅKIGT :P Men jag hade nog kunnat gymma om jag hade hittat ett gratis gym med sköna maskiner och gött folk men att betala pengar för det? Njae... det gör jag bara på sommaren när jag är i Borran... Och just det, jag betalar redan 3600kr, ja ni läste rätt, 3600kr för dansen. Det är ett terminskort, en termin är 10v och 3600kr ger mig rätten till att dansa hur mycket jag vill, så det är ju najs ;)
 
Men nu till poängen med detta inlägg, jag har äntligen anmält mig till vårterminens danser :) Valde att step it up iår, anmälde mig till lite mer avancerade klasser, förra året tog jag en del nybörjare eller mellan klasser men jag kände mig inte utmanad. Vill känna att jag lär mig något inom dansen, vill utvecklas och inte stanna på samma nivå hela tiden. Berättar lite mer om vilka klasser senare men det blev åtta totalt :)
 
 
Postat av: sara
2013-02-02 / 23:41:40

älskar din outfit från när du var på sivans!!

Svar: Tack så mycket :) En av favoriterna ;)
Johanna


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!